Takmičare ocenjuje žiri sastavljen od istaknutih međunarodnih i domaćih instrumentalista i pedagoga. Član žirija koji je u srodstvu sa kandidatom ili je u trenutnom profesionalnom kontaktu sa kandidatom ne može da ocenjuje tog kandidata. Takmičar koji izvodi program duži od propisanog može biti prekinut tokom izvođenja.
Nakon završetka takmičenja svakom takmičaru biće omogućen kontakt sa članovima žirija. Odluke žirija su konačne i neopozive.
Članovi žirija II Takmičenja „Anton Eberst“ su (po abecednom redu):
- JANOŠ BALINT (Mađarska)
- MATOULA CHATZI (Grčka)
- DEJAN GAVRIĆ (Srbija/Nemačka)
- LjUBIŠA JOVANOVIĆ (Srbija)
- LAURA LEVAI-AKSIN (Srbija)
- MATEJ ZUPAN (Slovenija)
Janoš Balint rođen je 1961. godine u Budimpešti. Diplomirao je na Akademiji “Franz List” u Budimpešti u klasi Loranta Kovača 1984. Na takmičenjima je osvajao prve nagrade u Lajpcigu, Marknurkirhenu i Ankoni.
Bio je solo flautista Simfonijskog orkestra Mađarskog radija i televizije, Svetskog orkestra “Pro Mondo Uno” i Mađarske nacionalne filharmonije. Bio je gostujući profesor na Akademiji “Respighi” u Rimu, profesor na Muzičkim akademijama u Segedinu (Mađarska), Rovigu i Imoli (Italija). Od 1998. godine je umetnički direktor “Auer Summer Academy of Music” u Vespremu, a od 1999. i direktor ” Doppler Institute” u Budimpešti. Od 2003. godine je profesor na Musikhochschule u Detmoldu, Nemačka, a od 2004. gostujući profesor na Filološko-umetničkom fakultetu u Kragujevcu.
Održava veliki broj kurseva: Sibellius Academy – Helsinki, Musichochschule – Beč, Trinity College – London, Respighi Academy – Rim, Allegro Vivo Festival – Horn – Austrija, Spektrum 87 Festival – Diekirch – Luksemburg, Suver Art Festival – Suvereto – Italija, Passau University – Nemačka, Turku – Finska, Tokio i Osaka – Japan, Keln, Berlin, Štutgart, Pasau – Nemačka, Salcburg – Austrija, Imola – Italija, Taipei – Tajvan, Korea, Francuska, Poljska, Rumunija, Kragujevac, Novi Sad , Beograd – Srbija, Petrovac, Kotor, Podgorica – Crna Gora.
Bio je član žirija na takmičenjima u USA, Japanu, Italiji, Poljskoj, Austriji, Madjarskoj, Jugoslaviji (Srbiji). Njegovi studenti osvajaju veliki broj nagrada na prestižnim svetskim takmičenjima: Altamura Mercadante Competition, Riva del Garda Syrinx Comp, Roma Valentino Bucchi Comp, Prague International Music Comp, Viggiano Lorenzo Comp, Roma Syrinx Comp, Paris Chamber Comp, Paris Rampal Comp, Trapani Chamber Music Comp, Tokio Flute Comp, Caltanisetta International Flute Comp, Timisoara International Flute Competition, Krakow International Flute Competition. Snimio je 24 CD-a za muzičke kuće “Capriccio ” – Nemačka , “Hungaroton”- Mađarska i “Naxos”.
Kao solista nastupao je na najvažnijim evropskim festivalima i koncertnim dvoranama (London, Pariz, Rim, Bratislava, Moskva, Helsinki, Salcburg, Budimpešta). Takodje je nastupao i u USA, Izraelu, Japanu i Tajvanu. Nastupao je sa umetnicima kao što su: Aurele Nicolet, Alain Marion, Susan Milan, Jean Claude Gerard, Andraš Adorjan, Ransom Wilson, Ruggero Ricci, Gervase de Peyer, Pierre Pierlot, Georges Cziffra, Tamas Vasary, Zoltan Kocsis, Miklos Perenyi , i sa ansamblima i orkestrima: English Chamber Orchestra, Radio Orchestra-Bratislava, The European Soloists from Luxembourg Chamber Orchestra, Kodaly Qartett i najvažnijim simfonijskim i kamernim orkestrima Mađarske. Bogati repertoar proširuje svojim transkripcijama. Dobitnik je mnogih nagrada za izvodjenje dela savremenih kompozitora koji komponuju za njega. Ekskluzivni je predstavnik “Pearl” instrumenata za Evropu.
Matoula Chatzi je rođena u Solunu (Grčka). Sa 10 godina započela je učenje flaute na Savremenom konzervatorijumu u Solunu sa Bertranom Cotom, Dieterom Vogtom i Vesselinom Belomazovim. Studije je završila 1995. sa najvišom ocenom, a istovremeno su joj dodeljene stipendija i druga nagrada.
Od 1997. angažovana je kao solista Solunskog gradskog simfonijskog orkestra. Tri godine uzastopno je učestvovala na Međunarodnom festivalu kamerne muzike u Paxou i na Sunčanom festivalu. 1997. godine osvaja drugu nagradu na Međunarodnom takmičenju za kamernu muziku u Helexpou.
1998. godine počinje postdiplomske studije na Kraljevskoj muzičkoj akademiji u Londonu, uz pomoć stipendije Alexandra Triandi fondacije i Paxos Festival fonda. Profesori kod kojih je studirala su Sebastian Bell, Jaime Martin i Keith Bragg (piccolo). 1999. dobija svoju diplomu predavača, a 2000. okončava i solističke postdiplomske studije flaute. Učestvovala je na majstorskim kursevima koje su vodili Robert Aitken, Alein Marion, William Bennett i Felix Manz. Za vreme boravka u Velikoj Britaniji redovno je nastupala sa duom koji je osnovala, a podučavala je na Kraljevskom koledžu u Londonu.
Od 2001. član je Solunskog državnog orkestra, a predaje i na Solunskom državnom konzervatorijumu. Bila je član žirija Prvog evropskog takmičenja za flautu u Solunu, a redovno drži majstorske kurseve u Kavali i na letnjoj akademiji Solunskog državnog konzervatorijuma. Član je Stepic-trija i Solunskog duvačkog kvinteta.
Dejan Gavrić rođen je 1966. godine u Beogradu. Sa 11 godina počeo je da uči flautu, a samo godinu dana kasnije održao je prvi koncert. Od 1984. do 1988. godine studirao je na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu, a zatim je dobio stipendiju koja mu je omogućila da studira sledeće četiri godine na Folkwang Hochschule u Esenu u klasi prof. Matthiasa Rüttersa. Diplomirao je februara 1991. godine sa visokim počastima.
Tokom studija dobio je prvu nagradu na takmičenju fakulteta Folkwang- Hochschule, kao i „Folkwang” – naprednu nagradu za svoj umetnički učinak. Godine 1993. završio je Konzertexamen (magistarske studije) takođe sa visokim počastima od strane celokupne komisije. Nakon završetka studija, postao je predavač na istom fakultetu.
Dobitnik je nagrada na međunarodnim takmičenjima uključujući „Maria Casals” (Barselona, Španija) i “Leonardo de Lorenzo” (Viđano, Italija).
Tokom studiranja u Beogradu više puta je nastupio kao solista sa Beogradskom filharmonijom i orkestrom Radio televizije Srbije. Nastupao je na BEMUS-u i na Letnjem muzičkom festivalu u Splitu. Snimao je za potrebe radija i televizije Beograd. Kao solista i kamerni izvođač, više puta je nastupao u Engleskoj, Francuskoj, Španiji, Austriji, Italiji, Nemačkoj, Japanu i Americi, uključujući i nastupe na prestižnim festivalima poput The Marlobo Music Festival i Hitzacker Musiktagen.
Bio je angažovan kao solo flautista Orkestra pozorišta i filharmonije u Esenu, Nove filharmonije Vestfalena i Orkestra filharmonije u Gracu.
Od 2002. je redovni profesor na Visokoj školi za muziku u Majncu.
Ljubiša Jovanović je diplomirao i magistrirao u Beogradu u klasi prof. Miodraga Azanjca, nakon čega odlazi na dvogodišnje usavršavanje kod prof. Christiana Lardea u Pariz, gde je dobio Diplome Superieur de Concertiste 1983. godine. Njegova dugogodišnja saradnja sa jednim od najvećih muzičara sadašnjice, flautistom Aurele Nicoletom, pomogla mu je da realizuje brojne resitale i koncerte kamerne muzike za flautu u rasponu od baroka do savremene muzike. Svirao je na svim značajnim festivalima u Jugoslaviji, kao i u Francuskoj, Švajcarskoj, Italiji, Austriji, Nemačkoj, Rusiji, Rumuniji, Velikoj Britaniji, Alžiru, Finskoj, Argentini i Norveškoj.
Osvojio je Prvu nagradu za interpretaciju na Internacionalnoj godišnjoj tribini kompozitora, u Sremskim Karlovcima i Novom Sadu, 1992. i 1998. godine, “Zlatni Beočug” za umetnička dostignuća, 1992. godine, godišnju nagradu Udruženja muzičkih umetnika Srbije, iste godine, kao i nagradu Beogradskog fonda za kulturu za najbolje koncerte u Beogradu 1987, 1989, 1991. i 1992. godine. Dobitnik je Zlatne medalje Beogradske filharmonije povodom 75 godina osnivanja ove institucije i Srebrne medalje sa poveljom Univerziteta umetnosti u Beogradu za unapređenje nastave. Stalni je član Ansambla za novu muziku i trija “Anima” (zajedno sa Natašom Veljković, klavir i Sandrom Belić, violončelo), kao i mnogih drugih kamernih ansambala.
Tokom 25 godina radio je kao solo flautista orkestra Beogradske opere i baleta, Simfonijskog orkestra Radio Televizije Beograd i Beogradske filharmonije.
Redovni je profesor flaute na Fakultetu muzičke umetnosti u Beogradu i Muzičkoj akademiji na Cetinju, gde je u periodu od 1998. do 2002. godine bio jšef odseka za duvačke instrumente. Od 2002. godine je prodekan za umetnički rad i međunarodnu saradnju na FMU u Beogradu.
Laura Levai-Aksin rođena je u Subotici. Diplomirala je i magistrirala na Akademiji umetnosti u Novom Sadu u klasi prof. Marijana Egića. Studije je nastavila u Parizu u klasama prof. Claude Lefebvrea i prof. Patrick Galloisa. Usavršavala se na brojnim majstorskim kursevima kod renomiranih solista i pedagoga (Jacques Castagnet, A. Nicolet i dr.).
Nastupala je sa mnogim simfonijskim i kamernim orkestrima u zemlji i inostranstvu. Održala je veliki broj resitala i kamernih koncerata u zemljama bivše Jugoslavije, Francuskoj, Velikoj Britaniji, Belgiji, Holandiji, Nemačkoj, Švajcarskoj, Italiji, Mađarskoj, Rusiji, Portugalu, Grčkoj, Izraelu.
Bila je solo flautistkinja orkestra Opere Srpskog narodnog pozorišta, Vojvođanskih simfoničara i kamernog orkestra Camerata Academica (Novi Sad) kao i ansambala za novu muziku Musica viva. Za vreme boravka u Francuskoj bila je član ansambla Formatio i Theatre Jel.
Član je trija flauta “Density” i duvačkog kvinteta “Synergia 5″. Već tri decenije sarađuje sa pijanistkinjom Iris Kobal, a sa gitaristom Zoranom Krajišnikom sarađuje od 1999. godine.
Nosilac je niza nagrada i priznanja na domaćim i međunarodnim takmičenjima.
Izdavačke kuće Recommended Records iz Londona, EOS iz Graca, Visio Mundi iz Novog Sada i SPh Classic iz Subotice objavile su kompakt diskove s njenim izvođenjima.
Bavi sa pedagoškim radom kao redovni profesor flaute na Akademiji umetnosti u Novom Sadu i Akademiji umetnosti u Banja Luci. Održala je veliki broj majstorskih kurseva. Često je član žirija na međunarodnim i domaćim takmičenjima i festivalima.
Matej Zupan je rođen 1970. godine u Sloveniji. Osnovne i magistarske studije završio je na Muzičkoj akademiji u Ljubljani kod profesora Feđe Rupela, a kasnije se usavršavao kod Maria Ancillottia, kao i na majstorskim kursevima koje su vodili Trevor Wye, Michel Debosta, Peter-Lukas Graf i James Galway. Pobednik je nekoliko domaćih takmičenja.
Od 1996. do 2008. godine bio je prvi flautista Slovenačkog nacionalnog radio orkestra.
Kao član ARIART duvačkog kvinteta, ACADEMIA ARS MUSICAE kamernog orkestra, nedavno osnovanog Ansambla za novu muziku MD7, kao i kamernog orkestra solista slovenačkog udruženja kompozitora, intenzivno je nastupao u Sloveniji, Evropi i Severnoj i Južnoj Americi. Snimao je za slovenački Radio i Televiziju, RAI i Orf.
Zaposlen je kao vanredni profesor je na Muzičkoj akademiji Univerziteta u Ljubljani.